HRT Business Solutions komt terug bij ACA IT-Solutions
Precies 4 jaar geleden kozen we ervoor om de ‘business solutions’-divisie van ACA IT-Solutions een eigen gezicht te geven onder de naam HRT Business Solutions. Binnen het IT-landschap was dat destijds de beste keuze. De ontwikkelingen gaan razendsnel en onze organisatie zet mooie stappen. Daarbij kijken we continu naar de toekomst en wat dat voor onze (potentiële) klanten zal betekenen. Daarom verwelkomen we het team van HRT weer terug bij ACA. Met een reden dus…
Let op: HRTbusiness.nl wordt niet meer geactualiseerd. Wilt u meer informatie over onze dienstverlening? Ga dan naar aca-it.nl of neem contact met ons op.
Elvy is een slimme en betaalbare software oplossing, die zorgt voor het digitaliseren en automatiseren van documentstromen. Anders gezegd: het zorgt voor verwerking van gescande documenten in de juiste database. De software is eenvoudig te installeren, is apparaat onafhankelijk en communiceert bovendien probleemloos met bijvoorbeeld financiële software en vele ERP-pakketten zoals Unit4 en Exact Online.
Elvy DS (Document Scanning) is ontwikkeld om inkoopfacturen sneller en eenvoudiger te kunnen verwerken. Maar u kunt er ook gemakkelijk allerlei andere documenten mee digitaliseren, zoals verkoopfacturen, werkbonnen/pakbonnen, personeelscontracten, offertes, opdrachtbevestigingen of bijvoorbeeld correspondentie die u wilt documenteren. Een groot voordeel is dat u direct eenvoudig de leveranciersgegevens kunt bijwerken. Goed om te weten is dat de applicatie zelflerend is: naarmate u het programma langer in gebruik heeft, worden inkomende documenten steeds correcter verwerkt.
Investeren in extra randapparatuur is niet nodig: het werkt namelijk met alle scanners. Ook facturen die al digitaal binnenkomen per e-mail kunnen verwerkt worden. Inboeken van facturen vraagt niet langer meer kostbare tijd. Het proces gaat daardoor een stuk sneller.
Digitaliseer inkomende facturen
Het softwarepakket combineert een compleet scala aan mogelijkheden met een eenvoudig te gebruiken programma. Het programma is namelijk ontwikkeld met de gebruiker in het achterhoofd. Geen ingewikkelde procedures, geen omslachtige handleidingen. Direct aan de slag.
Een overzicht van de voordelen:
Geen fouten meer die bij handmatig boeken ontstaan
Veel snellere verwerking van facturen en documenten
Compleet inzicht in de factuurstroom binnen uw organisatie
Documenten zijn altijd digitaal beschikbaar en raken niet meer zoek
Eenvoudig wijzigen en aanmaken van crediteurgegevens
Geen limiet op aantal administraties of documenten
Verwerken van verkoop- en inkoopfacturen
Verwerken van diverse documenten zoals personeelsdossiers, kasbonnen en poststukken
Gebruiksvriendelijk
De software vraagt geen bijzondere technische kennis. Hierdoor is het een prettig pakket om mee te werken, ook voor medewerkers die minder ervaring hebben met computers en softwaregebruik. De implementatie is snel gerealiseerd en uw medewerkers kunnen direct aan de slag. Dit geeft u het voordeel van een administratie die altijd up-to-date is. Dus: meer grip op uw boekhouding en meer inzicht in uw cashflow.
Modules
De software bestaat uit verschillende modules, die elk een specifiek onderdeel van uw documentbeheer stroomlijnen.
Elvy Document Scanning (DS)
Facturen komen binnen (papier of digitaal (pdf))
Facturen worden naar het netwerk gescand
Het “leest” de facturen en matcht de gegevens met de gegevens in de financiële administratie
Het creëert een boekingsvoorstel
Het boekt, na goedkeuring, het voorstel en koppelt de factuur aan de boeking
U bepaalt zelf welke documenttype verwerkt zal worden.
Alle ontvangen documenten worden met Elvy Document Scanning verwerkt en geregistreerd.
Het zorgt er vervolgens voor dat, door de Automatische Herkenning, het document aan de juiste relatie wordt gekoppeld.
Het document kan eventueel digitaal doorgezet worden naar de medewerkers die het moeten behandelen.
Medewerkers zijn vervolgens in de gelegenheid het document te controleren en desgewenst met één druk op de knop goed te keuren, waarna het volledig automatisch doorgezet kan worden naar de volgende afdeling of direct gearchiveerd wordt.
De software levert een waardevolle bijdrage aan de digitalisering van de (financiële) administratie en de automatisering van meerdere bedrijfsprocessen. Voor veel bedrijven en instanties is dit een laagdrempelige stap naar meer efficiëntie en een digitale organisatie. Wilt u meer weten over de mogelijkheden van Elvy of digitaliseringsmogelijkheden voor uw organisatie? Wij helpen u hier graag bij.