Onderzoek heeft uitgewezen dat een gemiddeld bedrijf maar liefst 17 softwarepakketten gebruikt. Dat betekent dat er ontzettend veel data ‘rondzwerft’ in alle applicaties. Daarom is er een enorme behoefte aan koppelingen, zodat gegevens foutloos en a-la-minute worden doorgegeven. Via deze weg nodigen wij u graag uit voor ons webinar “Koppelen met Unit4 Multivers”, te houden op dinsdag 16 april om 10.00 uur. Deelname is gratis!
Onderzoek heeft uitgewezen dat een gemiddeld bedrijf maar liefst 17 softwarepakketten gebruikt. Dat betekent dat er ontzettend veel data ‘rondzwerft’ in alle applicaties. Daarom is er een enorme behoefte aan koppelingen, zodat gegevens foutloos en a-la-minute worden doorgegeven.
Onder deze applicaties vallen softwarepakketten (al dan niet in de cloud) en ook bijvoorbeeld de website, webshop, uw bank, nieuwsbriefsoftware, tijdregistratie, declaratie app, rapportagesoftware, documentmanagement, CRM, ERP en branche applicaties.
Unit4 Multivers wordt vaak betrokken. Hierin worden tenslotte alle financiële data bewaard en verwerkt, maar ook bijvoorbeeld klantgegevens, documenten, productinformatie en voorraadposities.
Stelt u zichzelf eens de volgende vragen:
Tijdens het webinar geven wij u waardevolle en nieuwe inzichten in de mogelijkheden om te koppelen, de voordelen die u hiermee kunt behalen en hoe u dit efficiënt realiseert (procesmanagement). Dit webinar is zeer waardevol voor alle gebruikers van Unit4 Multivers (Small t/m XL) en Unit4 Multivers Accounting (Accountancy).
Via deze weg nodigen wij u graag uit voor ons webinar “Koppelen met Unit4 Multivers”, te houden op dinsdag 16 april om 10.00 uur. Deelname is gratis!
Tijdens dit webinar leert u de mogelijkheden kennen van het leggen van koppelingen met Unit4 Multivers. U krijgt ideeën hoe u hierdoor uw bedrijfsprocessen efficiënter kunt inrichten. Ook wordt hierdoor dubbel werk en de kans op fouten aanzienlijk verkleind. Deelname is gratis!
Bart is een ervaren bedrijfsadviseur bij HRT Business Solutions. Bart helpt ondernemers om op een efficiënte en succesvolle manier bedrijfssoftware in gebruik te nemen in de organisatie en onderdeel uit te laten maken van het bedrijfsproces. Bart zit ruim 25 jaar in het vak en begrijpt als geen ander wat er gevraagd wordt binnen organisaties in uiteenlopende sectoren.
Rianne is de primaire gesprekspartner voor accountantskantoren en bedrijven. Zij is gespecialiseerd in zowel de digitalisering van bedrijven als de samenwerking met de accountant. Hierdoor is ze zeer goed op de hoogte van de behoeften die spelen om datastromen te optimaliseren.
Het voordeel van een webinar is dat u de presentatie op elke willekeurige locatie kunt volgen. Het enige dat u nodig hebt is een computer met internetverbinding en geluid. In aanloop naar het webinar krijgt u een link toegestuurd die u naar het webinar-scherm van Citrix GoToWebinar leidt. Via de chatfunctie kunt u bovendien vragen stellen.
Heeft u nog vragen die u tijdens het webinar graag behandeld zou zien, stuur deze dan vooraf naar Remco Wefels via r.wefels@hrtbusiness.nl