Met Unit4 Multivers kunt u veel meer dan alleen boekhouden. Bijvoorbeeld ook offertes maken. Dat is tenslotte waar het bij veel bedrijven mee begint. Offertes zorgen namelijk voor opdrachten en zijn zodoende de brandstof van het bedrijf.

Het offertetraject kan heel mooi geïntegreerd kan worden in Unit4 Multivers en toch zien we nog regelmatig bedrijven die dit buiten Unit4 Multivers verwerken. Dit kan leiden tot inefficiëntie, onnodig tijdverlies en het gebrek aan monitoring en goede documentatie.

Wilt u hierin stappen zetten? Meld u dan aan voor het webinar “Aantrekkelijke offertes maken met Unit4 Multivers”, te houden op dinsdag 18 december.

Mogelijkheden in Unit4 Multivers en SmartDoc+

Unit4 Multivers biedt standaard al veel mogelijkheden. Tijdens het webinar laten we u het volgende zien:

  • Offertes aanmaken
  • Voortgang en pijplijn
  • Afwijzen of promoveren
  • Documenteren

Wilt u meer functionaliteiten? Wij laten u tijdens dit webinar ook de mogelijkheden zien van SmartDoc+. Deze add-on werkt naadloos samen met Unit4 Multivers en biedt zeer uitgebreide mogelijkheden voor het maken van offertes, zoals:

  • Integreren van artikelen en omschrijvingen
  • Toevoegen van bijlagen
  • Zelf aanpassen in Word
  • Opmaak in huisstijl
  • Meerdere talen

Voor wie?

Dit webinar is interessant voor elke organisatie die offertes maakt, van zeer eenvoudig tot zeer complex. Voor elke organisatie is enorme winst te behalen, zowel bij het opstellen, beheren van de voortgang en de verwerking in Unit4 Multivers. Offertes maken is mogelijk in Unit4 Multivers Medium, Large en XL, zowel offline als online.

Via onderstaande button kunt u zich direct aanmelden.

Direct aanmelden
Nadine

Spreker: Nadine van der Steijn

Nadine van der Steijn is gecertificeerd Unit4 consultant bij HRT Business Professionals en het eerste aanspreekpunt op onze supportdesk. Nadine kent Unit4 Multivers op haar duimpje en helpt bedrijven om de software beter te begrijpen en optimaal te gebruiken.

Datum & Tijd

Het webinar start op dinsdag 18 december om 10.00 uur en duurt 45-60 minuten, gevolgd door een vragenronde. U kunt dit webinar volgen vanaf uw eigen werkplek.

Wat is een webinar?

Het voordeel van een webinar is dat u de presentatie op elke willekeurige locatie kunt volgen. Het enige dat u nodig heeft is een computer met internetverbinding en geluid. In aanloop naar het webinar krijgt u een link toegestuurd die u naar het webinar-scherm van Citrix GoToWebinar leidt. Via de chatfunctie kunt u bovendien vragen stellen.

Vragen

Heeft u nog vragen die u tijdens de Business Session graag behandeld zou zien? Stuur deze dan vooraf naar Nadine van der Steijn via n.steijn@hrtbusiness.nl