De digitalisering van de administratieve organisatie is in volle gang. Crediteurenbeheer en het factuurverwerkingsproces zijn daar belangrijke onderdelen van. Bovendien zijn hier quick wins te behalen. Dit proces kent van oudsher namelijk veel handmatige handelingen en controles van meerdere medewerkers. Met de snelle opkomst van software voor digitale factuurverwerking is dit verleden tijd en wordt veel tijdwinst en efficiëntie behaald. Voor kleine en grote bedrijven. Hoe? Dat laten we u graag zien.

De digitalisering van de administratieve organisatie is in volle gang. Crediteurenbeheer en het factuurverwerkingsproces zijn daar belangrijke onderdelen van. Bovendien zijn hier quick wins te behalen. Dit proces kent van oudsher namelijk veel handmatige handelingen en controles van meerdere medewerkers.

Met de snelle opkomst van software voor digitale factuurverwerking is dit verleden tijd en wordt veel tijdwinst en efficiëntie behaald. Voor kleine en grote bedrijven. Hoe? Dat laten we u graag zien. Via deze weg nodigen wij u uit voor het webinar “Crediteurenbeheer & Digitale Factuurverwerking”, dat staat gepland op dinsdag 24 april om 10.00 uur. Deelname is gratis.

 

Inkomende facturen verwerken

Onderwerpen

Crediteurenbeheer is een proces dat soepel dient te verlopen. Het heeft namelijk invloed op tal van andere facetten binnen de organisatie. Denk aan de tijdige levering van producten, overzichtelijke dossiervorming, de liquiditeit van de organisatie en een actuele financiële administratie, waaruit belangrijke stuurinformatie voortkomt. Essentieel dus dat dit proces gestroomlijnd is.

Deze presentatie wordt verzorgd in samenwerking met onze partner Elvy. De software van Elvy is gespecialiseerd in digitale factuurverwerking.

Enkele voordelen van Elvy

  • Koppeling met Unit4 Multivers Online én Offline mogelijk
  • Lokale installatie, waardoor alle documenten in uw beheer blijven.
  • De software kent een zeer hoge herkenningsgraad en is ‘self-learning’
  • Uitgebreide mogelijkheden voor fiattering
  • Unieke boekingsmogelijkheden op dossier, kostenplaats èn project
  • Snel debiteuren en crediteuren aanmaken
  • Onbeperkt aantal documenten en administraties

Inhoud van het webinar

Tijdens het webinar laten wij u zien hoe u digitale facturering implementeert in uw organisatie, gevolgd door een demo van Elvy. U krijgt antwoord op de volgende vragen:
  • Hoe voert u een efficiënt crediteurenbeheer?
  • Wat is digitale facturering en hoe werkt het?
  • Wat kan software voor digitale facturering voor u betekenen?
  • Wat zijn de voordelen van digitalisering?
  • Hoe werkt Elvy in relatie tot Unit4 Multivers?
  • Wat zijn de voordelen van het werken met Elvy?
Aan het einde van dit webinar heeft u een duidelijk beeld over hoe u uw crediteurenbeheer kunt optimaliseren en met behulp van Elvy uw facturen efficiënter kunt verwerken, zodat u meer controle, inzicht en grip krijgt op uw processen.

Direct aanmelden

24 / 04 / 18

Crediteurenbeheer & Digitale Factuurverwerking

Dit webinar is speciaal voor MKB-bedrijven die de financiële administratie willen optimaliseren. Ook voor accountants- en administratiekantoren is dit webinar van waarde. Via onderstaande button kunt u zich aanmelden voor het webinar. Deelname is gratis.

Direct aanmelden

Even voorstellen... de sprekers

  • Bart Scheepens

    Bart Scheepens

    Bart Scheepens is een ervaren bedrijfsadviseur bij HRT Business Professionals. Bart helpt ondernemers om op een efficiënte en succesvolle manier bedrijfssoftware in gebruik te nemen in de organisatie en onderdeel uit te laten maken van het bedrijfsproces. Bart zit ruim 25 jaar in het vak en begrijpt als geen ander wat er gevraagd wordt binnen organisaties in uiteenlopende sectoren.

  • Vincent Buijs - Elvy Software

    Vincent Buijs

    Vincent Buijs is binnen Elvy veel in contact met zowel klanten als partners, waardoor hij volledig inzicht heeft in de efficiëntieslag die organisaties kunnen maken op het gebied van digitale factuurverwerking. Vincent zal voor u een demonstratie verzorgen over Elvy en daarmee antwoord geven op alle vragen die u over deze processen zal hebben.

Datum & Tijd

Het webinar vindt plaats op dinsdag 24 april vanaf 10.00 uur en duurt 45-60 minuten, gevolgd door een vragenronde. U kunt dit webinar volgen vanaf uw eigen werkplek.

Wat is een webinar?

Het voordeel van een webinar is dat u de presentatie op elke willekeurige locatie kunt volgen. Het enige dat u nodig heeft is een computer met internetverbinding en geluid. In aanloop naar het webinar krijgt u een link toegestuurd die u naar het webinar-scherm van Citrix GoToWebinar leidt. Via de chatfunctie kunt u bovendien vragen stellen.

Bart Scheepens

Heeft u vragen die u graag behandeld wilt zien tijdens dit webinar?

Stuur mij dan een e-mail met uw vraag

Stuur mij een e-mail